Guerrilla marketing word gebruikt om in een korte tijd heel veel aandacht te krijgen van media en publiek. Het raakt meestal een zeer lokale doelgroep en het bevindt zich meestal in het straatbeeld. Je hebt verschillende soorten van guerrilla acties, denk hierbij aan: stickers, objecten op straat, een boodschap op de muur of op de grond.

Guerrilla marketing is meestal speels en onvoorspelbaar. Graag denkt OP3N mee aan een verrassende guerrilla actie, die past binnen jouw budget. Onze ervaring licht in het schilderen op straat en het inzetten van stickers en spandoeken, maar dit breiden wij graag uit naar spannendere acties. Hoe leuk een guerrilla actie kan zijn zie je hier…

 

 

Wil jij een lokale doelgroep op een creatieve manier verassen? Neem dan contact op, dan vinden we een leuke oplossing (passend bij jouw budget).

Social Media Advies

Blijf op de hoogte

 

Schrijf je in voor de nieuwsbrief en ontvang gratis tips over de creatieve kant van ondernemen en nog veel meer. 

OP3N doet niet aan spam en respecteert jouw gegevens!

 

Je bent succesvol ingeschreven!

Pin It on Pinterest

Share This