Guerrilla marketing

door | 27 mei 2016

Guerrilla marketing word gebruikt om in een korte tijd heel veel aandacht te krijgen van media en publiek. Het raakt meestal een zeer lokale doelgroep en het bevindt zich meestal in het straatbeeld. Je hebt verschillende soorten van guerrilla acties, denk hierbij aan: stickers, objecten op straat, een boodschap op de muur of op de grond.

Guerrilla marketing is meestal speels en onvoorspelbaar. Graag denkt OP3N mee aan een verrassende guerrilla actie, die past binnen jouw budget. Onze ervaring licht in het schilderen op straat en het inzetten van stickers en spandoeken, maar dit breiden wij graag uit naar spannendere acties. Hoe leuk een guerrilla actie kan zijn zie je hier…

 

 

Wil jij een lokale doelgroep op een creatieve manier verassen? Neem dan contact op, dan vinden we een leuke oplossing (passend bij jouw budget).

Wat OP3N Voor Jou Kan Doen?

 

Laat je inspireren tijdens een merkwaardige date!

Succesvolle branding

Bekijk

 

 

 

0 reacties

Een reactie versturen

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Volg OP3N via: