fbpx

UX en Grid design vtwonen.nl

1. OP3NINGSZIN

Meerdere Functies In Een Nieuwe Vorm

merk in actie

In opdracht van Digitalic (growth hackers & marketing) haakte OP3N met ux- en webdesign voor vtwonen.

De uitdaging:
De website staat inmiddels bol van de aangehaakte categorieën en functies: webshop, bloggers, tv-programma aanhakers, eigen collectie, verkooppunten en diverse soorten inspiratie content. Door al deze nieuwe online aanwas, is het merk van vtwonen uit het oog verloren.
Hoe zorgen we er voor dat vtwonen weer herkenbaar wordt en haar verschillende (sales) doelen beter online kan vertegenwoordigen.

De aandacht gebieden zijn:

  • inspiratie terug op de site
  • online verkoop producten
  • abonnement voor het magazine aantrekkelijk maken
  • aandacht voor de eigen vtwonen collectie
  • stijl van het blad online terug laten komen
  • naadloze verbindingen tussen inspiratie en sales

 

De op3ningszin:
Meerdere functies combineren, helder communiceren wat waar voor dient, vtwonen vertalen naar online

BeforeAfter
merk in actie

Voordat we de aanpassingen aan het design doorvoerden waren er eerst de vragen:

  • Wat willen we vertellen
  • hoe vindt men deze verhalen
  • en hoe zorgen we er voor dat men ze leest 

 

Vervolgens kwam er de navigatie opmaak. En voor de herkenning een vaste indeling van koppen en broodtekst. Met 1 heel belangrijk punt: er moet veel in gevarieerd kunnen worden om een speels karakter te creëren.

In andere woorden, je weet wat je ziet alleen kan dit per artikel aantrekkelijk gemaakt worden in opmaak. Hiermee wordt online ondersteunend aan offline. Niet alleen praktisch (koppelingen en links) maar ook in de vorm van entertainment.  

Cr3atie van:
online doorvoering van magazine karakter, grid design, herkenbare content, content verhouding copy en beeld

2. CR3ATIE
vtwonen maar dan online

Karakter Herkenning Eenvoud

 

3. OP3N FOR BUSINESS

Een Nieuwe Look 

merk in actie

Na de UX- en Webdesign fase is het in de marketingmix gegaan en heeft zich inmiddels doorvertaald naar diverse uitingen zoals:

– social media uiterlijk
– nieuwsbrieven

De online stijl van vtwonen is door goed teamwork ontstaan en staat als een prachtig gestyled huis.

Ook Behoefte
Aan Website
Re-design?

logo in actie

Wil jij ook flaneren met een strakke website, duidelijke merk propositie en een krachtig verhaal?

OP3N helpt je graag om jouw beste kanten te belichten.
Dus twijfel niet langer en…

MEER ZIEN?

Dit Bedrijf Is
Ook OP3N

Merkidentiteit Ropaflex

Bekijk

 

 

 

Koffie, Thee
Of Een Krachtig Merk?

logo in actie

Netwerken en ondernemen is er op uit gaan.
Aan de koffietafel worden de mooiste plannen gesmeed en bondjes gevormd!  

Kom, laat iets van je horen en plan een merkwaardig gesprek?

OP3N merkburo, een krachtig merk in 3 stappen

Vrijheidslaan 51
3861 JC Nijkerk

Vrijheidslaan 51
3861 JC Nijkerk